Blitzkrieg bop

Försöker gräva fram något djupt att skriva men orden i huvudet blir bara bokstäver på skärmen.

Sååååå, får lägga ner det för stunden och tala om trivialiteter istället. Ska fara på Coop snart och inhandla nödvändigheter till katterna samt middag och dylikt. Shall be fun, ska ta med mig lurarna och virra runt där inne ett tag, har alltid funnit det märkligt meditativt att vandra runt ensam på ett prestigelöst varuhus och bara titta på saker. Behöver lite tystnad i huvudet efter senaste veckornas håll igång.

Har varit hur trevligt och kul som helst men kropp och hjärna är tärda och jag vill mest bara få krypa ihop och mysa till en film utan en massa folk runt omkring mig. Kanske läsa en bok eller skrivs något sådär mysigt pretentiöst och obehagligt.

Nae, hem och duscha och moppa iväg till Coop, sen tillbaka hit och läsa en bok på altanen. Seeds of Earth samt Orphaned worlds ligger fortfarande och väntar på mitt sängbord. Space opera ftw. ^^

Kan för övrigt inte minnas sist jag sov så pass bra som jag gjort på senaste. Kanske inte blir så jättemånga timmar alltid men är alltid lika härligt att vakna ändå. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0