Middag!

Hungrig som ett djur, håller på och fixar med vitlökskyckling i grädde, broccoligratäng och kroketter. Blir mums för monster! :)

Har idag förärats med ett flertal nya böcker: hela Liftarens guide till galaxen (på engelska, ofc), John Ajvide Linquists nya Novellsamling Låt de gamla drömmarna dö samt boken som spelet The Witcher bygger på, Den sista önskningen av Andrzej Sapkowski. Mig mycket lycklig. :)

Ska ikväll skriva ett arbete till Naturkunskapen och försöka plugga igen lite matte som jag ligger lite väl mycket efter i. Dum flexare som inte vill plugga hemma. Mycket roligare att göra andra saker då juh. ;P

Men men, imorgon är det fredag och början på en välsignad helg. Ska snabbt titta förbi på en fest hos ett par gamla vänner som jag inte träffat på något år och sen får vi se vart fredagen tar vägen. Förmodligen så återvänder jag hem med min alkoholkasse och sätter mig och spelar litte fylle-WoW. Is there anything better? ^^

Nae, maten kallar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0