Gäspa

Har betat mig igenom "Den sista önskningen" trots problemet med försvunna sidor, felplacerade avsnitt och ungefär 40 sidor av upprepningar. Vad som hände med den där utgåvan vill jag aldrig veta, men tänker strosa in på Bokia i dagarna och kräva lite pengar tillbaka, eller iaf få hela boken denna gång.. Morr morr.. Varför jag läste ut den trots att det var djävulskt enerverande kan jag bara skylla på min envishet, både bra och dålig att ha.

Imorgon är det upp där innan åtta för att infinna mig på samhällslektionen 8.30. Vill inte. Men, kanske får man tillbaka uppgiften från förra veckan och det kan ju vara intressant, särskilt med tanke på att jag inte har den blekaste aning om vad jag egentligen skrev. 2 A4 ordbajs, ftw!

Hunden ligger och snusar under en hög med kuddar, tror jag ska följa hans exempel och krypa ner i sängen så fort jag rökt en cigg och kaaaanske spelat lite WoW. ;)
Trackback
RSS 2.0