Kopfschmerzen

Har haft migrän sen jag vaknade imorse där vid sjutiden. Inte roligt alls. Men men, har legat i sängen och försökt sova fram tills nu, då detta inte gått har jag mest blivit uttråkad. Så nu vill jag inte längre.

Fick just veta att jag fått MVG på min senaste svenskauppsats. Yay. Går visst bra i skolan trots min frånvaro, och det är jag väldigt glad över. Go-go gadget brain. :P

Ska försöka äta något trots illamåendet, blir soppa och en banan, det känns säkert. Ska nog sjunka ner i en av mina fantastiska fåtöljer som står i sovrummet och titta på anime, hårddisken är inkopplad i 360:t så är bara att tuta och köra. :) Wolf's rain kanske, eller något annat trevligt. Ghost hound? Eller Soul eater perhaps... Decisions, decisions. Blir nog bra.

Have it ever so good.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0