Huga

Det är för kallt ute. Punkt.

Har gjort ett matteprov på morgonen, gick väldigt bra trots att jag bara gjort hälften av det jag egentligen skulle ha gjort för att förbereda mig inför det. Måste ju vara hur smart som helst. ;P (eller så panikpluggade jag innan jag gick och lade mig igår vilket resulterade i att jag bara sov fem timmar men shit the same. :P). Bra, bra, bra! Naturkunskapen börjar klockan 12.30 så ska ta och WoWa fram tills dess för jag vill inte göra ett dugg. Har så mycket plugg jag måste göra ikväll och under hela helgen att jag tänker göra så lite som möjligt när jag kan. Huuuu.... Jag saknar min gränslösa fritid. :( Men ändå skönt att känna att man gör något. :) Hade 21 poäng av max 22 på religionsprovet från förra veckan så det var en trevlig morot. Känner mig riktigt stolt. :D Med tanke på att båda mina föräldrar är präster har jag alltid haft skrämmande dåligt betyg i religion. Brist på intresse då man redan vet för mycket? Kanske lite.. ;)

Blubb, blubb. Hunden försöker äta up sin egen fot. Undrar vad som gick snett där egentligen.

Näe, ska ta vara på tiden jag har!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0