Goder afton

Helgens eskapader är utredda. Jackan hade hamnat hos Kajsa och Pavel, och mössan fanns hos okända människor här på skiftes. All's well that ends well. :P

Har huvudvärk, känner mig yr och har lite svårt att andas. Inte bra. Läser Penny Arcade i väntan på min mitt-i-natten-jag-håller-på-att-svimma-och-behöver-säkert-näring-mat. Kyckling och potatisgratäng! Mums. Är säkert sviter efter helgens galenskaper då jag har varit bra på att hålla koll på amten på sistonde, men kan inte annat än spekulera.

Oh well, ska läsa vidare, hämta mat, glo på Bones och sedan sova. Peace out.

Kommentarer
Postat av: Jijm

Skönt att du hittade alla dina grejer :D



Det var sjuk ball i fredags. More partyz!

2011-02-20 @ 23:03:00
URL: http://tzanek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0