Gäspa

Dags för mig att stänga ner WoW och dra mig tillbaka. Borde duscha innan sängen men jag orkar bara inte, det har blivit för sent. Får stiga upp en stund innan skolan och göra det istället, börjar ju inte förrän 14.00 så det är ju inte direkt ett problem.

Har hunnit lvla från 40 till 46 i WoW, tagit mig rätt långt i Witcher och det bara på fem timmars zombiestirrande in i datorn. Tre av timmarna ldes på Witcher då det var tjafs med servrarna men lite fick jag gjort iaf på två timmar. :) Älskade drooden börjar verkligen ta sig. ^^ Borde dock lägga lite tid åt att försöka dra upp huntern till 85, men det är tio tunglvlade lvls kvar så är inte sådär överdrivet pepp. Oh well, all in due time.

På fredag blir det att ta det lugnt, glo på anime, färga håret i tokiga färger (ja, plural) och bara andas. Ska ta en nykter helg. Tror vi kommer få det riktigt trevligt, trots att vi måste plugga som dårar men det är ju bara en bisak.. (Försöker intala mig själv att det är en frivillig lugn helg och inte en påtvingad av plugg. :P)

Oh! Lyckades höfta ihop en sats med riktigt awesome köttfärsbiffar tidigare! Blev värsta stolt över mig själv, mina kulinariska färdigheter börjar ta sig lite smått. :P (Dvs, det är alltid ätbart nuförtiden iaf. I've cooked up some nasty tasting stuff since I moved out. xD) Bara slängde ihop kryddor, ägg, lite ströbröd och vatten, köttfärs och massa massa vitlök ochdet vart över förväntan. *proud*

Nae, borsta tänderna och hoppas att mensvärken from hell är borta när jag vaknar.

Mossa mossa på er.
Trackback
RSS 2.0