Filosoferingar

Har beslutat att håret blir blått, mest en mörkare ton med ljusare partier och slingor som jag ännu inte riktigt rett ut hur jag ska placera. Will be pretty me thinks. :)

Borde gå och lägga mig men vill som inte. Ska ta en dusch alldeles strax, sen måste jag vänta på att håret torkar innan jag lägger mig så blir väl hur som helst inte sängen förrän en timme, kanske två. WoW? WoW.

Ååh, längtar tills det är fredag... Kanske ska be syster klippa mig också? Kan vara en bra idé. Vi får helt klart se.

Dusch!

Kommentarer
Postat av: Mr. Jim

Hittade inte gilla knappen så jag får väll skriva det istället.



"Gilla!"



blått blir bra

2011-02-24 @ 00:41:59
URL: http://tzanek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0