Upp, ner och upp igen!

Har varit några kaosartade dagar, mest i huvudet men lite ute i verkliga livet också. Har förmodligen lyckats sabba utbildningen och vill mest bara kräkas av ångest över det hela tiden, men ska fara in imorgon och prata med lärare och se om det här går att rädda på något sätt. Håller tummarna för det!

I övrigt så kom äntligen det efterlängtade håret idag och jag tror det kommer bli hur bra som helst! :) Upptäckte dock när jag tuperat första gänget att ångmaskinen har helt kalkat ihop sig och verkar ha kraschat ihop helt... Det känns sådär lagomt kul men en ny går på 250:- så ska se om jag kan önska mig en tidig julklapp av modern under morgondagen så jag kan sätta igång ordentligt. Nu ligger åtta färdigtuperade, ovärmda dreads och surar på bordet tills jag kan lösa det. Är nog mest bara rastlös för att jag inte kan fortsätta, tycker inte om att det skiter sig när allt verkade rulla på så bra. >.< Oh well, får väl ha lite tålamod.

Huuu.. Ska rulla ihop mig under en filt i soffan och mota bort illamåendet så gott jag kan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0