Trött....

Har under natten blivit väckt av diverse djur med jämna mellanrum, nu sitter Mysninjan och skriker åt mig och jag vill bara sova... Har varit riktigt kul att ha Morgan här men ska bli skönt när ordningen är återställd! Hade glömt hur igång en fem månadersvalp är, och ärligt talat var det inte på samma skala ens med Ikaros. :P

Såå, försöker bestämma mig för om jag ska stiga upp eller inte. Hungern börjar vara väääldigt påtagande men motivationen att lämna den varma sängen är rätt låg. Plus att när jag och Tikaros väl masar oss ut i vardagsrummet så kommer kalabaliken utan tvekan att starta igen. :P

Näe. Ska iaf ta och förflytta katterna till gästrummet där dom får vara ifred me thinks. Också har jag ju faktiskt en halv chicken teriyaki från Subway i kylen... Lät ju hur gott som helst. Mysfilm och mat? Ja, det kör vi nog på!

(Tihi, världens sötste fallna hjältar. ^^ Och världens sötaste Morgan som bonus.)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0