Nöjd men lite smågrinig ;)

Har varit en extremt produktiv dag. Började med lite över två timmars prov i Excel vid ett, sedan någon timme på stan med lite inhandling av mat, hårfärg och kikande efter julklappar. Väl hemma satte jag i mig en halv subway-macka och sedan började plockandet. Nu är iaf alla lådor och dylikt som belamrade hallen flyttade till gästrummet där dom inte är i vägen, granen är framställd och klädd, lite annat julpynt är också framplockat, har skurat ett varv och älsklingen har pysslat på med köket och den nästan läskiga mängden disk och ska dammsuga så jag kan skura ett varv till! :) Skönt att få saker gjort. Den envisa ångesten som suttit och gonat sig i själen på mig börjar släppa och allt börjar som kännas lite enklare. Känns så grymt skönt!

Ikväll blir det för mig och Joel att vara hundvakter till världens sötaste lilla amstaffvalp vid namn Morgan! Han ska stanna tills imorgon och jag hoppas att Ikaros lyckas vänja sig bättre vid honom nu, alla tidigare gånger har det bara varit några minuter och fjanten har varit minst sagt misstänksam. :P Kommer säkerligen gå hur bra som helst. ^^

Åh, så peppad på mat. Babe ska fixa stekt lax, kokt potatis och hollandaise. *dreggel* Blir hungrig bara av att tänka på det! :D

Näe, vila ett tag på soffan och sen se hur mycket mer vi hinner med ikväll. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0