Mysigt

Fick en ny steamer av mamma i tidig julklapp så dreadsen börjar komma igång! Just under hälften är klara så det här kommer verkligen gå fort. :) Älsklingen hjälpte till att värma några av dom, gick mycket bättre för honom än det gjorde för mig första gången. :P Duktiga han! Så, ska bara bleka ner håret ordentligt innan jag kan sätta in dom men snart är jag ett dread-head igen. ^^ Yay!

Blir myyyyycket plugg framöver om jag ska kunna rädda den här terminen, men det är det värt det. Det är ju trots allt jag själv som satt mig i den här sitsen så nu får jag bita ihop och bara göra det. Lite självdiciplin och jävlaranamma så går det nog, är bara ett par veckor kvar så!

Nu koncentrera mig på Falling skies med bäjb och sen nåna i massor. Plugg väntar efter det!

(färgerna gör inte rättvisa, det är platinablont och turkost egentligen, inte gräddvitt och blått, men kameran på ipoden är lite sugig så det får duga tills jag orkar stoppa batterier i digitalkameran. ;P)


Kommentarer
Postat av: Fraj

Vad skönt att höra att nån har lite vettig syn på skolan och själv tar lite ansvar för sin situation! ;)

2011-12-08 @ 06:58:12
URL: http://kombinationskristus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0