Julbestyr!

Har äntligen tagit mig för att slå in Joels julklappar, blev riktigt bra. ^^ Bara två dagar kvar nu, kommer nog bli en riktigt trevlig julafton. :) Joel är och springer runt på stan och shoppar julklappar, är inte avundsjuk på att vara tvungen att köa med alla andra stressade människor. Nice att ha allt klart!

Katterna är tokbusiga och springer runt som galningar, Mongo dregglar på mig sådär lagomt mycket och allt är rätt lugnt. Jag mår bra, bättre än bra, och är förväntansfull på vad som komma skall. Vet att livet inte alltid kommer vara bara bra, vet att det blir skitdrygt i perioder, men känner mig ändå väldigt positiv till det hela. :)

Nae, Simpsons och lite mer saft. Får se när babe kommer hem, ska nog ta och pyssla på med något tills dess, kvarstår bara att komma på vad! :)

God jul på er alla!

(undrar vem som råkade hamna i en julpyntslåda när vi klädde morsfars gran.. ;P)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0