Btk here we go

Ikväll blir det ut till Burträsk, Joel ska rycka in och jobba och jag ska mest bara följa med. Ska bli kul tror jag nog, ska umgås med fina Anna och sånt är ju alltid trevligt. :) Länge sen man tillbringade mer tid i Btk än det tar att köra förbi det! :P

Gårdagskvällen var trevlig, som förväntat. Jag gick in i kvällen med dåligt humör, gråt i halsen och en enveten känsla av hopplöshet men efter lite Kalle och glögg gick det tack och lov över. Fick massor med fina grejer, tofflor, koppar, nagelkit och tv-spel med mera. Och av babe fick jag bland annat ett knallrosa set med vantar, mössa och halsduk, värsta fiint. ^^ Har under förmiddagen fixat naglarna och försökt hitta på något att ha på mig ikväll men gav upp ganska fort och rafsade ut ett rent linne och en båtringad tröjs ur tvättkorgen. Svårt att vara ambitiös när hälften av ens garderob är på tok för liten... Oh well, får shoppa nytt när kassan tillåter. :)

Näe, nu ska jag...göra något. Vet inte vad men det blir nog bra hur som! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0