Åh, mys!

Slötittar på The Librarian på tv (oj vad dålig den är för övrigt) och småpratar med Ninni. Stackars Joel är ute och springer på OBS och handlar till middagen. Tydligen är det snorhalt ute, den raringen hade lyckats halka omkull i en vattenpöl. Stackars hjärtat mitt. ^^ Blir någon slags pasta carbonara till middag. Peppad! Skulle egentligen iväg till syster och julbaka med henne och Bobban men efter julklappshandling i slutruschen och alltför lite sömn orkar jag inte göra något. Uschiamej vad jag hatar julstressande människor.

Jag och babe gick och fikade med Annika också, det var väldigt trevligt och alldeles för länge sen! Var kul att se henne igen, var väl iaf fyra månader sen sist, och dessutom fick jag se insidan av Lilla Mari för första gången efter 18 år i Skellefteå. Varje dag är en ny upptäckt antar jag. ;P

Ikaros snarkar. Fascinerande. Ska ta och kura ihop mig igen och hoppas att magontet går över snart, är inte roligt längre! >.< Men men, julafton imorgon! :D Kommer bli mys!

Tihi, vi har ändå en redig hög med klappar under granan nu. ^^ Och en katt som också vill vara ett paket. :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0