2012

Nytt år inom kort, och vilket år det kommer bli! Håller tummarna för att världen inte går under i december för det vore bara sniket. Kommer som sagt utan tvekan bli ett gigantiskt år för vår lilla familj, men är säker på att allt kommer bli till det bättre. :) Självklart kommer livet fortsätta ha sina upp- och nergångar, att tro något annat vore bara naivt, men det liv som vi lämnar bakom oss kommer i varje fall inte jag att sakna. Alla måste vi växa upp någon gång, och även om det fullständigt skrämmer livet ur mig så tvivlar jag inte en sekund på att det kommer bli bra.

Blir en lugn och trevlig nyårs iår, inget supande utan bara en god middag, skåla i skumpa och titta på fyrverkerierna vid midnatt. Känns bra för min del, jag tänker inte festa och fulla människor är mindre än roliga när man är nykter själv. Men jag tror det blr hur bra som helst ändå! :)

Joel pular på med Saints Row 3, flippat spel, riktigt underhållande att småsnegla på. :) Själv borde jag gå och klä mig och inte sitta här i morgonrocken men gud vad jobbigt det kändes. Babe ska fara in till stan på ett tag och inhandla champagnen och fara förbi Ninni, själv ska jag plocka undan lite här hemma och förmodligen spela lite mer Zelda. :) Får se vad som blir av denna dag! ^^

Såhär söt katt kan man för övrigt ha om man har riktigt tur. <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0