Påsklov.

Känner ett märkligt hat mot ett oroväckande antal människor. Tanken på att vara i närheten av någon av dem får mig att vilja skrika och slåss. That's just not normal. Men det är inte mitt fel att folk är dryga, outhärdliga idioter. I just call 'em as I see 'em. :P

Men helgen verkar bli bra iaf! Bio med världens bästa Booob någon av dagarna och grillning någon av dagarna, förhoppningsvis kommer sötnosen Ida hit också. ^^ Imorgon blir det iaf tur ut på systemet med sagda fröken för att köpa alko inför grillningen då det är röd dag på fredag. Bra att hon har framförhållning och påminner mig om sånt! Ska försöka ta mig och storhandla på Willys också, får se om jag kan gulla med Ida om det också eller så får jag höra med modern. :)

Illamåendet som suttit i sen förra veckan någon gång verkar inte vilja gå över. Har lyckats mota i mig en del potatismos men laxen kunde jag bara ta en tugga av innan jag ville kräkas. Får väl leva på pulvermos och soppa ett tag tills allt känns bättre.

Ska se vidare på Fringe en stund och vänta på min hund, sen vet jag inte vad jag ska göra. Borde verkligen städa men tanken på att röra vid dammsugaren får mig att vilja gråta. >.<
Trackback
RSS 2.0