Måndag

Spelade WoW i en halvtimme, var lite lätt oengagerande. Har sett klart hela Malcolm in the Middle och vet inte riktigt vad jag ska företa mig med.. Kan fortsätta titta på första säsongen av Fringe, I really like that show. Eller så kan jag slå igång Mass Effect, eller kanske Witcher. Hm.. Får se hur det blir.

Imorgon ska jag umgås med älskade Nannor, raringen. Saknar dig massor babe! <3

Hoppas att jag tar mig upp till skolan innan men hoppet är lågt. Måste verkligen ta mig upp till samhällsen så jag får reda på vad som är dealen med den här uppsatsen vi ska skriva så jag klarar kursen, plus så har jag tydligen missat ett prov som jag aldrig fick veta att vi hade. Visst, jag är flexare men tycker man borde bli underrättad om proven. >.< Oh well, det löser sig. Naturprov på onsdag, sen omprov på matteprovet jag mer eller mindre sket i att skriva något på. Plus så måste jag bli klar med en svenskauppsats på 2-5 sidor och så måste jag göra en power point-presentation så jag får klart mitt MVG på datakunskapen.. Den här svackan har inte varit bra för mitt studerande. Dags att ta tag i saker, hur mycket det än suger och hur mycket jag än inte vill. Måste också göra ansökan inför höstterminen innan 15 maj. Mycket viktigt.

Torsdag kommer bli en jobbig dag på många sätt. Önskar bara att den redan var över och förbi.


Kommentarer
Postat av: Emanuel

såg just om hela Soul Eater och om du inte har nåt kul att se så tycker jag att du ska göra det med:P här e ett smakprov på vad du har att vänta dig!^^

http://www.youtube.com/watch?v=LV7AzNYh5bo

ha det bra!^^

2011-04-12 @ 12:59:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0