Drown me slowly

Anna har gått och lagt sig med Rizla och Zidov, kvar är jag som ska komma mig för att duscha innan det blir allt för sent. Förhoppningsvis. Vill sova, men orkar inte. Vill som inte vara vaken men kan som inte förmå mig att ta tag i sänggåendet heller. Ambivalent är ordet för dagen.

Har pratat med Alex en del idag. Det var skönt att höra hans röst, och att vi kan fortsätta bry oss om varandra trots allt är riktigt skönt. Behöver det, särskilt nu. Ensamhet suger men man måste lära sig att klara av det med, även om jag flera gånger om dagen bara vill kasta mig över telefonen och be honom komma hit, att allt var ett misstag...

Imorgon blir en tung dag. Blir ingen skola, har andra saker inplanerade. Vill verkligen att det bara ska vara över.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0